miércoles, 19 de noviembre de 2008

Diari 10 Novembre

M'aixeco a les 6:30 del matí, per agafar el bus a les 7:15. Em vesteixo i despres emb rento la cara i em poso colonia. Despre vaig a passejar el gos una mica i de pas vaig a comprarme l'esmorzar, quan arribo em prenc un suc de taronja i unes pastes. M'envaig corrent a agafar el bus, que esta aprop de casa i em porta fins a Marianao que es on estan el cicles formatius. Començo les clases a les 7:15 fins a les 13:45. Torno a agafar el bus per tornar cap a casa i arribo a les 14:15 mes o menys. Arribo a casa i menjo, i com que per la tarda tinc festa doncs faig una migdiada fins a les 17:00. Em desperto i torno a passejar una estona al gos fins que es cansi una mica. Arribo despres del passeig i vigilo una estoneta al meu germa. Despres mes tard repaso el que hem estudiat i quan acabo em conecto al msn una estona fins que estigui el sopar. Miro una estona la televisió i despres m'hen vaig a dormir per descansar fins a les 6:30 del proper dia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario